Tato příručka vznikla z potřeby a snahy pro ucelený a systematický postup na procvičení breaků, které by více ozdobily doprovodný rytmus ve skladbě a zpřesnily puls dob pro hraný rytmický celek.
Pilotní soubor 7 etud je koncipován od úplných začátků s nejjednoduššími party, zvláště pro bicí soupravu. Jsou zde nabídnuty pro bicí soupravu dvě verze provedení – easy (lehká) - pro začátečníky a advanced (pokročilejší).
Snadné kytarové skladbičky 1 pro začínající kytaristy jsou vhodným instruktivním doplňkem jakékoliv kytarové školy pro začátečníky. Jsou doplněny metodickou poznámkou, která vychází z podstaty tvůrčího záměru upevnit základní návyky kytarové hry.
Základy hry na kontrabas – unikátní kniha, která obsahuje základní informace o hře na kontrabas. Je zpracována podle metodiky prof. Jiřího Hudce, pedagoga na AMU v Praze a na Královské hudební akademii v Manchesteru.
Sbírka klavírních etud je určena pianistům od 2. ročníku výše. Progresivně řazená cvičení klasických autorů jako je Czerny, Köhler, Lemoine či Duvernoy shrnuje základní technické problémy prstové techniky na elementárním stupni nástrojové hry.
Moravská lidová poezie v písních - tímto názvem opatřil Janáček kolem r. 1908 sbírku 53 písní s klavírním průvodem, který zkomponoval v roce 1892 a 1902. Doprovody vychází z obsahu textu, nálady a psychologie písně.
Tato knížka s piankem obsahuje jednoduchý záznam 12 známých českých lidových písniček – Čtyři koně ve dvoře, Jede, jede poštovský panáček, Adámku náš a dalších.
Předkládaná sbírka říkadel, popěvků, dětských her a rozpočitadel vychází z dlouholetých zkušeností autorky, které získala jako matka, babička a především jako pedagog. Toto druhé vydání je doplněno CD - zhudebnil J. Pavlica, nahrál Hradišťan.
Jedna z nejslavnějších českých skladeb 19. století vznikla za pouhých 19 dní. Smetana komponoval Vltavu od 20. listopadu a na konec partitury napsal: Ukončeno dne 8. prosince 1874 za 19 dní jsa úplně hluchým.
Publikace Hudební nástroje profesora Antonína Modra vyšla poprvé v roce 1938 a provází tak již několik generací našich hudebníků - profesionálů i amatérů.
Etudy představují elementární výukový materiál pro zvládnutí hry na malý buben. Autor záměrně nerozlišuje mezi přípravou ke hře populární a taneční hudby a hrou v symfonickém orchestru.