Systém montessoriovské pedagogiky je tu představen jako výsledek autorčina hledání a ověřování nejvhodnějšího způsobu vzdělávání malých dětí nejen ve školách a předškolních zařízeních, ale také v rodině.
Když jsou děti příliš živé, nesoustředěné či „příliš nervózní“, často se přičítá vliv vnějším okolnostem: školnímu či sociálnímu prostředí či dokonce rodinnému rytmu. Autorka ukazuje, že při vhodném vedení mohou děti najít vnitřní klid a rovnováhu.
Publikace je věnována zejména dětem předškolního věku a mladšího školního věku, ale také jejich pedagogům a rodičům. Zaměřuje se na rozvoj emoční a sociální stránky dítěte, jeho orientaci ve vztazích s dospělými i vrstevníky ve skupině.
Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby.
Kniha známého polského psychologa, psychoterapeuta, spisovatele a buddhisty Wojciecha Eichelbergera přeložená do češtiny se snaží nabídnout pomoc mužům, kteří vyrůstali bez mužských vzorů, a vylíčit v čem spočívá „zrada“ rodiče.
Tato kniha, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení.
S touto knížkou půjde dětem psaní hezky od ruky. Rozcvičovací a uvolňovací cviky jsou doplněny básničkami, které vhodně vedou a rytmizují pohyb. Dítě si tak osvojí jemnou motoriku i nezbytnou souhru řeči, ruky a očí.