Nejprodávanější tituly - březen 2023
média a komunikace

Jak vzpomínáme na normalizaci: Obrazy normalizační minulosti ve filmu - Jaroslav Pinkas - 10%

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace

Jak vzpomínáme na normalizaci

300 Kč
270 Kč
Jsme Bellingcat: Vyšetřovatelé globálního zločinu a neohrožená budoucnost žurnalistiky - Eliot Higgins - 10%
Příběh o špičkových analyticích otevřeného zpravodajství a nejinovativnějších online novinářích na světě.
média a komunikace

Jsme Bellingcat

349 Kč
314 Kč
Na moři, za plotem, na síti - Tereza Fousek Krobová, Tereza Krobová, Andrea Průchová Hrůzová, Jana Rosenfeldová, Lenka Vochocová, Jan Zápotocký

Digitální média a debata o migraci v Česku Jak jednají lidé v prostředí sociálních sítí, internetových fór a online diskusí? Jak se na internetu vyjadřují k významným společenským a politickým tématům? K jakým komunikačním faulům, stereotypním hodnocením a nenávistným projevům se uchylují?

média a komunikace
Ukázky

Na moři, za plotem, na síti

199 Kč
Kritické myšlení: Dovednost (nejen) pro 21. století - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
O televizi: Práce z let 1956-2015 - Umberto Eco - 10%
Svazek zahrnuje autorovy práce na dané téma z let 1956–2015 – eseje, příspěvky přednesené na kongresech i novinové články.
média a komunikace

O televizi

498 Kč
448 Kč
Tohle není propaganda: Válka proti realitě - Peter Pomerantsev - 10%
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

298 Kč
268 Kč
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová,  kol.
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller - 10%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

299 Kč
269 Kč
Co je nového ve filmové vědě - Andrea Slováková - 10%
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

100 Kč
90 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace - Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Ukázky

Co je bulvár, co je bulvarizace

130 Kč
Tahle země je naše: Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě - Tomáš Samek - 10%
(4x)
Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů.
média a komunikace

Tahle země je naše

385 Kč
347 Kč
Autenticita ve světě médií: televizní příběh - Hana Malaníková - 10%
Může být člověk na obrazovce autentický? Pokud v podmínkách televizní výroby nemohu anebo nemám být sám sebou, kým tu tedy jsem?
média a komunikace

Autenticita ve světě médií: televizní příběh

200 Kč
180 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650) - Jaroslav Miller - 10%
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

349 Kč
314 Kč
Satanské metody vyjednávání: Jak je využívat a jak se jim bránit - Janusz L. Wisniewski
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou.
média a komunikace
Ukázky

Satanské metody vyjednávání

271 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 36 položek
<< < 1 2