Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Když cítíme obavy a zaženeme je, tak se vrátí v méně nápadné podobě, ale silnější. Pokud se začneme na krizi připravovat, kupodivu pocítíme ulehčení. Tato kniha je o rodinné přípravě na krizi, která možná nikdy nenastane.
V knížce „Švýcarské etudy“ se spisovatelka snaží čtenáři přiblížit atmosféru a duši švýcarských obyvatel. Zastavení v několika švýcarských městech dokládá péči o historické památky, o tradici a oblibě místních obyčejů, které sbližují obyvatelé země.
Kniha vyvrací desítky let opakované kariérní rady a ukazuje, že ideální zaměstnání si můžete, ba dokonce musíte vybudovat sami. A především vás naučí, jak se k němu postupnými kroky dopracovat.
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, ...
Skvělé rady a návody, jak na to, abyste už za pár dní měli po ruce chutný potravinový doplněk, vhodný do salátů, polévek, na sendviče, do müsli či do koktejlů.
Existovala Atlantida, o níž psal starořecký filozof Platón? Pamatuje Egyptská sfinga poslední dobu ledovou? Pochází středoamerický národ Olméků z Afriky? Byl Mojžíš egyptským faraonem? Kam se ztratil poklad řádu templářů?
Nezbytná pomůcka pro všechny, kterým záleží na lidech kolem sebe, kdo chtějí prožít smysluplný trvalý vztah nebo věrné přátelství bez konfliktů a hádek.