Jak si najít cestu k partnerovi, který téměř nedává najevo své city, chová se odtažitě, komunikuje minimálně, žije svými zájmy a nebere příliš ohledu na rodinu?
Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými.
Nemusíte být David Beckham ani George Clooney, aby vám krásné ženy ležely u nohou. Vše, co potřebujete, jsou tajné psychologické techniky a strategie, které najdete v této knize.
Další kniha autorky bestselleru Tajemství. Posvátné texty mystifikovaly, mátly a zneklidňovaly čtenáře po více než dvacet století. V průběhu dějin pouze pár lidí pochopilo, že slova jsou jako hádanka. A jakmile ji vyluštíte, odhalíte jedinečné tajemství.
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost.
Většina rodičů si přeje dobře vychované a pohodové děti, a proto usiluje o „ideální stav“, ve kterém není pro výbuchy vzteku nebo agrese místo. To je ale zásadní chyba.
Kniha obsahuje praktické a výzkumem podložené rady, jak: - si vytvořit hluboký vztah ke každému z vašich dětí, aby skutečně uvěřily tomu, že nikoho jiného nemůžete milovat více...
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat. Jak se vyrovnat se strachem, s hatery a kritikou, jak udělat první krok i jak neztratit vůli pokračovat.