Jak se pozná dobrý manažer? Jaké by měl mít schopnosti, dovednosti a kompetence? Které manažerské techniky by měl umět ovládat? Na tyto otázky a mnohé další vám odpoví tato kniha.
Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro každého, kdo se chce zdokonalit v mluvení a přesvědčivosti před lidmi.
Někdejší prezident Microsoftu v Evropě, kouč úspěšných manažerů i sportovců Jan Mühlfeit a bývalý kapitán české basketbalové reprezentace a konzultant v oblasti leadershipu Pavel Pumprla spojili síly.
Kniha světově uznávaného odborníka na neverbální komunikaci nabízí průlomový pohled na pět účinných principů, které odlišují výjimečné lidi od ostatních.
Naše kariéra je plná potenciálu a možností, nejistoty a změn. K úspěchu nevede přímá cesta. Občas se zasekneme, čelíme překážkám, cítíme se frustrovaní nebo chceme prozkoumat nové příležitosti.
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků.
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.