Nejprodávanější e-knihy - duben 2023
ekonomie

Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky - Tereza Semerádová, Petr Weinlich - 20%

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci.

ekonomie
Ukázky

Marketing na Facebooku a Instagramu

249 Kč
199 Kč
Začínáme na burze: Jak uspět při obchodování na finančních trzích: Akcie, Komodity, forex a kryptoměny - Ondřej Hartman - 20%

Akcie, komodity, forex i kryptoměny Chcete dosáhnout úspěchu při obchodování na finančních trzích? Nevyznáte se v příliš odborných analýzách na finančních serverech? Všem začínajícím investorům přichází na pomoc kniha Ondřeje Hartmana.

ekonomie
Ukázky

Začínáme na burze

249 Kč
199 Kč
Nebuďte kořistí a začněte bohatnout: Průvodce finanční gramotností pro každého - Jan Paroubek - 20%
Přečtením této knihy se nenaučíte jen nějakou teorii, o které se budete nanejvýš moci bavit s přáteli, ale osvojíte si fungující a ověřené finanční postupy, které můžete začít využívat v praxi pro zlepšení vlastního finančního zázemí.
ekonomie
Ukázky

Nebuďte kořistí a začněte bohatnout

329 Kč
263 Kč
Projektový management: Systémový přístup k řízení projektů - 3., aktualizované a rozšířené vydání - Alena Svozilová - 20%
Již třetí vydání publikace je komplexním a praktickým průvodcem pro všechny projektové manažery, podnikatele a studenty. Kniha je doplněna o řadu nových metod, zkušeností,témat, kterými jsou např. nové procesní modely, aktuální SW podpora pro řízení.
ekonomie
Ukázky

Projektový management

421 Kč
337 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins - 20%
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky

Jak z dobré firmy udělat skvělou

416 Kč
333 Kč
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - 20%
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
ekonomie
Ukázky

Marketing... je věda kreativní

69 Kč
55 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku I.: Ochrana zdraví - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - 20%
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku I.

69 Kč
55 Kč
Podniková architektura - Alena Buchalcevová, Libor Gála, Jaroslav Jandoš - 20%
Podniková architektura napomáhá manažerům podniků v efektivním a pružném rozhodování o změnách v podniku tak, aby podnik v současném globálním konkurenčním prostředí byl schopen dlouhodobé existence.
ekonomie
Ukázky

Podniková architektura

300 Kč
240 Kč
Trénink techniky řeči: Naučte se mluvit barevně - Alena Špačková - 20%
(1x)
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
ekonomie
Ukázky

Trénink techniky řeči

254 Kč
203 Kč
Zrození kmenového vůdce: I firmy mají své kmeny - Halee Fischer-Wright, John King, Dave Logan - 20%
(3x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie
Ukázky

Zrození kmenového vůdce

289 Kč
231 Kč
Ekonomie dobra a zla: Po stopách lidského tázání od Gilgameše po finanční krizi - Tomáš Sedláček - 20%
(18x)
Oxfordské rozšířené vydání s předmluvou Václava Havla. Debut Tomáše Sedláčka přeložený již do 14 jazyků. Ekonomická kniha roku - 1. místo na Mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu (Wirtschaftsbuchpreis).
ekonomie
Ukázky

Ekonomie dobra a zla

198 Kč
158 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - 20%
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace.
ekonomie
Ukázky

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

69 Kč
55 Kč
Delegování jako způsob manažerského myšlení - Martin Cipro - 20%
MManažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují.
ekonomie
Ukázky

Delegování jako způsob manažerského myšlení

186 Kč
149 Kč
Jak prodat nemovitost v době krize - Štěpán Klein, Petra Kesslerová - 20%
Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?
ekonomie
Ukázky

Jak prodat nemovitost v době krize

169 Kč
135 Kč
Inteligentní investor - Benjamin Graham - 20%
(5x)
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako investor, makléř nebo investiční poradce vyhnout závažným chybám a jaké dlouhodobě úspěšné strategie při investování uplatnit.
ekonomie
Ukázky

Inteligentní investor

637 Kč
510 Kč
Naučte se investovat: 2. rozšířené vydání - Daniel Gladiš - 20%
Chcete být finančně nezávislí? Naučte se investovat. Průvodcem vám bude tato publikace. Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie...
ekonomie
Ukázky

Naučte se investovat

220 Kč
176 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 36 položek
<< < 1 2