Buddhismus je třetí největší světové náboženství a buddhistická komunita v Čechách a na Slovensku – stejně jako ve všech západních zemích – stále roste. Časopis Svět Dharmy nabízí přehled o tom, co se děje v buddhistickém životě u nás i ve světě.
Buddhismus je třetí největší světové náboženství a buddhistická komunita v Čechách a na Slovensku – stejně jako ve všech západních zemích – stále roste. Časopis Svět Dharmy nabízí přehled o tom, co se děje v buddhistickém životě u nás i ve světě.
Sententias - časopis, kde věty dávají smysl V tomto díle Vás čeká: Jiří Kačur - pokračování románu Šťastný kosočtverec Cynthia Orszak - povídky Vlasta Žáčková - Příběhy zaváté sněhem Jana Houžvičková - Povídky na dvě věty Vendy Janková....
Sententias - časopis, kde věty dávají smysl V tomto díle pro Vás píší: František Uher - známý český spisovatel přichází s detektivními povídkami "Ten muž je vrah" a "Tři popelky a oříšek"....
Buddhismus je třetí největší světové náboženství a buddhistická komunita v Čechách a na Slovensku – stejně jako ve všech západních zemích – stále roste. Časopis Svět Dharmy nabízí přehled o tom, co se děje v buddhistickém životě u nás i ve světě.
Basilicata a Kalábrie jsou dva regiony ve sluncem zalitém Mezzogiornu, oné jižní polovině Itálie, kterou si kromě slunečních paprsků spojujeme také s křišťálově čistým mořem...
Ta krajina dostala za posledních pár století řadu jmen. Byla to jména vesměs německá, která v překladu znamenala České Nizozemí, Stolové hory polabské, České Švýcarsko či Českosaské Švýcarsko.
Země světa je moderní zeměpisný a cestopisný měsíčník určený širokému okruhu čtenářů, kteří touží poznat přírodu, historické a umělecké památky, kulturní dědictví, tradice a zvyky různých zemí, národů a kultur světa.
Zdánlivě to není mnoho. Když ale těch 384 km úzkokolejných tratí představuje na mnoha místech technické zázraky a spojuje jedinečná místa nevšední krásy, pak i taková délka železnic stačí jako zdroj spousty nezapomenutelných zážitků.
Za nejširší společný jmenovatel textů zahrnutých v čísle 19/2015 můžeme označit reflexi paradigmatické změny mezi vrcholným modernismem, spojeným s formalistickou teorií umění a konceptem specifičnosti média, a poválečnou neoavantgardou.