Saxofonové etudy Rudolfa Grubera jsou jednou z mála etudových sbírek pro tento nástroj na našem trhu. Etudy jsou řazeny progresivně podle obtížnosti a opatřeny stručnými poznámkami.
Výběr etud pro třetí stupeň technické vyspělosti provedly naše osvědčené klavírní pedagožky. Svazek obsahuje 37 cvičení autorů jako Czerny, Lemoine či Duvernoy včetně etud z klavírní školy Zdeňka Fibicha a Jana Maláta.
Zpěvník plný not, akordů a textů pro všechny děti i dospělé, kteří si rádi zahrají a zazpívají známé písničky oblíbených autorů Z. Svěráka a J. Uhlíře.
První díl dvoudílné školy hry na housle je určen začínajícím žákům základních uměleckých škol. Ve svých začátcích nepředpokládá znalost čtení a může být proto používána i u dětí předškolního věku.
Učebnice hry na sopránovou zobcovou flétnu, doplněná přednesovými skladbami různých stylů i řadou metodických materiálů v samostatných sešitech, určená především žákům ZUŠ od 6 let a jejich pedagogům.
Pokračování mimořádně úspěšné Kytarové první třídy (1. díl) jedné z nejpoužívanějších učebnic hry na klasickou kytaru polské skladatelky a kytaristky Tatiany Stachak.
Moderně zpracovaná a bohatě ilustrovaná publikace pro pokročilejší žáky.
Houslová škola Josefa a Magdalény Mickových představuje progresivně seřazený studijní materiál, který si neklade za cíl být chápán jako tuhý a neměnný postup výuky.
Mnohostranný a široký studijní materiál, který obsahuje potřebnou studijní látku k zvládnutí mnoha technických a výrazových problémů. Díky tomu patří mezi neustále žádané tituly.
Kniha přináší autorský výběr z písňových textů a libret Jaroslava Jeronýma Neduhy psaných pro skupinu Extempore, jež se z původně folkové formace postupně přetvářela, až se stala jednou z nejvýznamnějších českých rockových kapel.
Zpěvník obsakuje lidové písně vhodné pro žáky základních škol. Například: Padá, padá rosenka, Široký hluboký, Tráva neroste, Dobrodružství s panem Bohem, Gaudeamus igitur, Jízda králů, Báječná ženská, Dělání, Já budu chodit po špičkách...
Pracovní sešit je určen pro I. stupeň základních škol a přípravného ročníku základních uměleckých škol. Děti se hravou formou seznamují se základními hudebními pojmy v podobě říkadel, písniček a úkolů, které doplňují.