Jak poznáme dobrou učebnici? Vlastně jednoduše – v oboru respektovaný autor v ní srozumitelně a čtivě představí předmět svého zájmu, přičemž vychází z věrohodných pozorování
jeho výrazných ukázek; připojí náhled jiných odborníků a doplní vše ...
Publikace je určena žákům 5. a 7. tříd, kteří se hlásí na víceletá gymnázia. Poskytuje jim základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám, a obsahuje zásobu úloh na procvičení znalostí a dovedností potřebných k přijímačkám. Tit
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Zvuková učebnice, s jejíž pomocí je možné se bez velké námahy naučit slovům, slovním spojením a větám, které se v každodenním styku s rusky mluvícími cizinci nejčastěji používají.
To nejdůležitější z učiva přehledně, bez dlouhého hledání v učebnicích! Soubor tabulek obsahuje výběr z češtiny, matematiky a prvouky. Tabulky jsou určeny pro žáky 1.-3. tříd základní školy.
Příručka obsahuje 18 kapitol, které pokrývají všechny základní tematické okruhy z oblasti běžného styku s cizinci, ať už turistického, společenského nebo obchodního. Učebnice je určena studentům v kurzech a na školách, ale i samoukům.