Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní n
Tato kniha, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení.
„Malé děti s autismem mívají velké problémy s popisováním svých myšlenek, pocitů a zážitků. Vnímají, přemýšlí, učí se a komunikují jiným způsobem a členové rodiny i učitelé musí zjistit, jak s rozdíly nakládat.
Problémy se čtením nemusí být vždy způsobeny dyslexií. I když symptomy jsou hodně podobné, problémy se čtením mohou být způsobeny
přetrvávajícími primárními reflexy, které mají negativní vliv na plynulost očních pohybů a spolupráci očí.
Snahou autora této nové publikace je na základě vlastních ověřených postupů a zkušeností pomoci správně pochopit a uchopit stav mysli ÁDéHáĎáka a naznačit, jak mu usnadnit cestu životem i s jeho handicapem.
Osoby s poruchou autistického spektra mají obtíže s vnímáním smyslových podnětů. Často se cítí odstřiženi od reality a přetíženi, což se promítá v jejich chování.
Vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením, jejich inkluze či umisťování ve speciálních školách nebo otázky obsahu učiva jsou hojně diskutovaná témata.