Publikace se zaměřuje na možnosti využití lidových tradic, významných dní či státních svátků, které se u nás obvykle slaví, a nabízí inspiraci pro pedagogickou práci s dětmi v předškolních zařízeních.
Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť
Prakticky zaměřená publikace nabízí činnosti, hry a přírodní náměty určené pro nejrůznější typy táborů (skautské, turistické, zálesácké apod.) včetně stále oblíbenějších táborů příměstských.
Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Gamebooková kniha vypráví napínavý příběh dvou současných dětí, Vojty a Klárky, které se nedopatřením dostanou do minulosti a ocitnou v Praze Rudolfa II.
V předjaří není těžké být botanikem. Kvetoucích rostlin je ještě jen omezený počet druhů a mají dosti nápadné květy. Když si zahrajete pexeso jarních květů, brzy je začnete rozeznávat i v přírodě okolo sebe.
V této publikaci chceme ukázat, jak položit základy mediální gramotnosti a jak vnímat média kriticky a v neposlední řadě poskytnout metodická doporučení, to vše také pedagogům mateřských škol a prvního stupně základní školy.
Knížka je plná nejrůznějších činností pro děti od 4 do 7 let.Zahrnuté aktivity vycházejí z moderního vzdělávacího směru "Montessori" a podporují děti v tom, aby vlastním přičiněním poznaly okolní svět a lépe mu porozuměly.
Tato série představuje nejmenším tahitskou, španělskou, indiánskou či eskymáckou kulturu. Děti zábavnou formou získají a zpřesní si své představy o cizích zemích a jejich obyvatelích.
K zábavě i všestrannému rozvoji dítěte poslouží knížka plná říkadel a obrázků k hrám a cvičení rodičů s malými dětmi v domácím prostředí. Hrát si budou s různými pomůckami i bez nich.
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Děti procvičují sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku, číselné řady 1 až 100 a sčítání a odčítání do 100 s přechodem násobků deseti. Pomocí výsledků luští tajenky, což je více motivuje k počítání.
Který slon je malý a který velký? Ukaž, který košík je plný a který prázdný. Která housenka je krátká a která dlouhá? Řekni, co je prázdné a co plné. Ukaž, která myška je vysoko a která nízko. Dolep samolepky na správná místa.
S čím si chlapeček rád hraje? Podívej se na předlohu, domaluj obrázek a dotvoř jej samolepkami. Co se během závodu ztratilo z auta? Vybarvi auto podle předlohy a dolep samolepky ztracených předmětu.
Knížka prostřednictvím souboru původních pohádek doprovázených množstvím otázek, úkolů a nápadů na činnosti seznamuje předškolní děti či čerstvé školáky se světem barev.