Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť
Gamebooková kniha vypráví napínavý příběh dvou současných dětí, Vojty a Klárky, které se nedopatřením dostanou do minulosti a ocitnou v Praze Rudolfa II.
V této publikaci chceme ukázat, jak položit základy mediální gramotnosti a jak vnímat média kriticky a v neposlední řadě poskytnout metodická doporučení, to vše také pedagogům mateřských škol a prvního stupně základní školy.
Knížka je plná nejrůznějších činností pro děti od 4 do 7 let.Zahrnuté aktivity vycházejí z moderního vzdělávacího směru "Montessori" a podporují děti v tom, aby vlastním přičiněním poznaly okolní svět a lépe mu porozuměly.
Tato série představuje nejmenším tahitskou, španělskou, indiánskou či eskymáckou kulturu. Děti zábavnou formou získají a zpřesní si své představy o cizích zemích a jejich obyvatelích.
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Děti procvičují sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku, číselné řady 1 až 100 a sčítání a odčítání do 100 s přechodem násobků deseti. Pomocí výsledků luští tajenky, což je více motivuje k počítání.
Který slon je malý a který velký? Ukaž, který košík je plný a který prázdný. Která housenka je krátká a která dlouhá? Řekni, co je prázdné a co plné. Ukaž, která myška je vysoko a která nízko. Dolep samolepky na správná místa.