Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední představuje metodu trvale úspěšného podnikání. V nekonečné hře není cílem porazit konkurenci, ale vybudovat nesmrtelnou firmu, již milují zaměstnanci, zákazníci i akcionáři.
Sborník textů v angličtině, jejichž hlavním rysem je upřímná snaha teoretiků i praktiků dešifrovat bohaté formy aktivit kreativního průmyslu, hledat společné charakteristiky lidské kreativity a jejich uplatnění...
Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu – autobazary, obchodníci s uměleckými díly, poskytovatelé cestovních služeb, stavebních nebo montážních prací, bytová družstva a další.
„Cože, lobbista? Čím se tedy skutečně živíte?“ „Lze to vůbec dělat poctivě?“ „A je to legální?” „Poprvé v životě potkávám lobbistu“. Podobně začínala řada autorových rozhovorů s novináři, podnikateli, manažery, studenty, akademiky i dalšími lidmi s jinak širokým rozhledem.
Sborník odborných textů o proměnách komunikace v internetové epoše z plánované mezinárodní konference, která se neuskutečnila kvůli covidu, přináší texty Z. Ešky, A. Mathiasové, L. Pátíka, D. Kollárové, M. Koliščákové, T. Holetze, D. Pavlů, R. Muller
Monografie Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize, zaměřená na problematiku malého a středního podnikání v České republice dnes a v budoucnosti, vyniká svým komplexním pojetím.