Rétorické triky a manipulace jsou v pracovním prostředí, ale také v podnikání, politice, médiích nebo jiných společenských oblastech na denním pořádku. V knize, která je bestsellerem v západní Evropě, najdete třicet nejúčinnějších manipulativních technik
Když se rozhodnete udělat víc, BÝT víc. Sebedisciplína přichází, když se rozhodnete zanechat po sobě ve světě stopy. Pokud si myslíte, že nejste disciplinovaní:
Inspirativní průvodce pro ty, kteří chtějí porozumět své duši, rozpomenout se na to, kým jsou, a zjistit, proč se jejich duše rozhodla inkarnovat právě v tuto dobu, a jaké jejich poslání.
V Dotěrném drmolení nás psycholog a neurovědec Ethan Kross naučí, jak hlas v naší hlavě ovládnout. Cílem ale není umlčet ho, přestat mluvit sám se sebou – to by se nám mohlo vymstít.
Kniha Jak být nejlepší na světě? od autora seriálu Dobré místo (The Good Place) je vtipným a inspirativním průvodcem etickým životem, který čerpá z 2400 let starého učení mudrců celého světa.
Metodická příručka, která umožní orientaci při neplánovaných i očekávaných rozhovorech, při nichž je potřeba rychle vyhmátnout problém a pomoci zorientovat se v něm, jak pro toho, kdo chce poradit, tak pro toho, kdo rady poskytuje.
Chystáte se nastoupit do nového zaměstnání? A co teď? Jak se máte chovat první den v nové práci? Nepsaná pravidla jsou knihou plnou inspirace k tomu, abyste si připravili podmínky pro naplňující kariéru.
V této knize se dočtete o vzorcích chování, které nejčastěji narušují naše vztahy – od pocitů viny, citové vydírání,
různé projekce až po duchovní zneužívání.
V knize Půda, duše, společnost předkládá mírový a ekologický myslitel Satiš Kumár čtenářům trojici pilířů, na kterých stojí udržitelná budoucnost nás všech: životní prostředí, osobní harmonie a morální hodnoty.
Kniha je určena všem, kteří chtějí uspět v každodenní komunikaci. Nabízí jednoduchý návod, díky kterému usměrníte své vyjadřování a předejdete konfliktům.
V této aktuální knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.
Už vás nebaví číst jen špatné zprávy? Máte pocit, že televize, rozhlas a další média na vás chrlí jen tragédie? To sice změnit nemůžete, ale můžete změnit, jak tyto informace vnímáte.