Nejprodávanější tituly v roce 2023
ekonomie

Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy - Anna Sálová
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství.
ekonomie
Ukázky

Kreativní copywriting

189 Kč
Peníze a zdravý selský rozum: Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem - Dan Ariely, Jeff Kreisler - 10%
Kniha obsahuje širokou škálu témat z každodenního života – od pasti „bezbolestného“ placení pomocí kreditních karet, přes skrytá nebezpečí řízení domácího rozpočtu až po svůdnou nástrahu, kterou představuje nevázané utrácení během dovolené.
ekonomie

Peníze a zdravý selský rozum

399 Kč
359 Kč
Skvělý ScrumMaster: #ScrumMasterWay - Zuzana Šochová

Vše, co by měl každý skvělý ScrumMaster vědět Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace.

ekonomie
Ukázky

Skvělý ScrumMaster

279 Kč
Tajné dějiny značek - Matt MacNabb - 10%
Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme.
ekonomie

Tajné dějiny značek

299 Kč
269 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky: 2., aktualizované vydání - Miloš Konečný, Dana Martinovičová, Jan Vavřina - 10%
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování.
ekonomie

Úvod do podnikové ekonomiky

149 Kč
134 Kč
Základy finančního řízení podniku - Romana Čižinská
Uznávaná autorka srozumitelně a na mnoha příkladech vysvětluje hlavní metody a přístupy podnikových financí, s důrazem na ty, které nejlépe fungují v našem podnikatelském prostředí.
ekonomie
Ukázky

Základy finančního řízení podniku

365 Kč
Marketing - Učebnice učitele: Základy marketingu - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Učebnice učitele

380 Kč
342 Kč
Reklama: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
ekonomie
Ukázky

Reklama

254 Kč
(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality - Ludvík Filip, Jiří Šebestík
Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy.
ekonomie
Ukázky

(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality

275 Kč
Ekonomická a politická transformace Číny: Nové rozbory - Wei Xiaoping - 10%
Kniha se věnuje výrazné transformaci, která v oblasti ekonomiky a částečně také v oblasti politiky probíhala v Číně v posledních desetiletích a která významně ovlivnila jak čínské prostředí, tak i globální ekonomiku.
ekonomie

Ekonomická a politická transformace Číny

140 Kč
126 Kč
Zobrazuji 211 - 220 z 409 položek
<< < 1 .. 20 21 22 23 24 .. 41 > >>