Co říct někomu, kdo právě ztratil milovaného člověka? Jak poradit matce, které zemřelo dítě? Jakou podporu poskytnout lidem, kteří při tragickém neštěstí přišli o někoho ze svých blízkých?
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Naše kariéra je plná potenciálu a možností, nejistoty a změn. K úspěchu nevede přímá cesta. Občas se zasekneme, čelíme překážkám, cítíme se frustrovaní nebo chceme prozkoumat nové příležitosti.
Kimberly Brownová napsala tuto knihu několik měsíců po vypuknutí pandemie covid-19. Předává takto četné poznatky z oblasti
buddhismu, které pomáhají zvládat obtížné životní situace a závažné krize.
Autoři, zakladatelé vědy o selhání v Česku, nabízejí netradiční, vědecko-zábavný pohled na život včetně desatera jak jej žít šťastně. Namísto slepé honby za úspěchem doporučují přijmout a vytěžit náhody, nehody a vlastní chyby.
Na počátku všech velkých příběhů je zárodek myšlenky, embryonální něco. Tato knížka může pomoci začínajícím autorům rozvinout prvotní originální nápad- ať už je jím letmá vzpomínka, která nám vytanula na mysli při procházce či hádka ve vlaku.
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat. Jak se vyrovnat se strachem, s hatery a kritikou, jak udělat první krok i jak neztratit vůli pokračovat.
Vaše penze se blíží. Postavte se k ní čelem jako k novému začátku. Sedm životních témat, sedm částí v pracovních listech. Vrhněte se do práce a poznejte sami sebe.