Bůh a ďábel jsou mrtví. Z jejich těl povstaly tisíce dětí. Slabí parchanti, živící se emocemi a vírou, toužící po absolutní moci a jedinečnosti. Zničili světový řád bez mrknutí oka a bojují o každou duši v postapokalyptickém světě městských států.
Vztah mezi matkou a dcerou patří k nejdůležitějším, ale také k nejsložitějším. Co dělat, když se mateřská láska vůbec nenastartuje a cizota vydrží? A co když se objeví až během let?
Marta dostala výhružnou výzvu aby si z pražské úschovny vyzvedla uložené předměty. Jenže nikde si nic neuschovala, v Praze navíc už čtvrt století nebyla...
Argi Chase a Markel McKenzie jsou jako oheň a led. Dva naprosté protiklady, které svede dohromady srážka na schodišti. Od osudného setkání nedokáže Markel spustit oči z Argiho tváře, zato Argi nemá o existenci Markela sebemenší tušení.
Je možné žít kvalitní život, přestože dětství pro nás byla takřka jednolitá hrůza a formovala nás rodina, která závažnou patologii vydávala za normu? Životní motiv od raného dětství zneužívané Zuzky, jejíž příběh přinesla Hra na pavoučka.....
Mezi paneláky na periferii města se jedné noci zjeví socha ženy. Září do tmy a kolem stojí lahve alkoholu jako při vernisáži. Ukáže se, že jde o zavražděnou profesorku umění, kterou vrah stylizoval do podoby uměleckého díla.
Sebevraždy, vyhrocené konflikty, zadržování rukojmích… to vše je pro policejního vyjednavače denním chlebem. Policista Karel Pošíval je jedním z těch, kteří zachraňují lidské životy nasloucháním a mluvením.
Autoři popisují důvod ekonomického úpadku a nemocné společnosti: je to víra, že na bohatství, štěstí a zdraví máme nárok bez vlastní zásluhy a že náš život může lépe řídit někdo jiný než my sami.
Ve škole nás naučili, že Babičku napsala Božena Němcová. Zív. Aktivnější učitelé pro zajímavost dodali, že to byla pěkná rajda, tedy Božena, nikoliv Babička. Aha – a to je všechno? Ani nápad!