Cílem knihy je předat čtenáři podstatné a výzkumy získané informace o současných dětech, a to v souvislosti s řešením situací, které běžně nastávají a souvisí se zvyšující se dětskou agresivitou.
Publikace, určená především cvičitelům dětí předškolního a mladšího školního věku, učitelkám v mateřských školách a rodičům, se zabývá všestrannou pohybovou průpravou dětí.
Kniha nabízí svébytný příspěvek do debaty o potenciálu výuky dějepisu a jejím propojení s moderními poznatky historických a společenských věd. Zároveň odpovídá na zvýšenou poptávku po výuce kritického myšlení a mediální gramotnosti.
Budoucí školáci a prvňáci se za pomoci nejrozmanitějších cvičení a zábavných úkolů naučí poznat písmena od A do Ž a napsat je hůlkovým písmem, rozšíří si slovní zásobu pojmenováváním obrázků a procvičí si poznávání první hlásky ve slově.
Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle!
Čeština vůbec nemusí být nuda. Hrajte si a procvičujte se strašidýlky například vyjmenovaná slova, slovní druhy nebo třeba tvrdé a měkké i a mnoho dalšího. Chcete projít bludištěm do cíle?
Publikace čtenáře provede aspekty zajímavých oblastí propojených s tematikou sluchového postižení či sluchové ztráty a nabídne vysvětlení spletité problematiky různých typů sluchového postižení.