Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát. Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji.
Kniha je zajímavou kombinací současnosti a minulosti. Jednou linií jsou kouzelné výlety hlavního hrdiny Roka do různých historických epoch, kdy se seznamuje se životem na dvorech nejslavnějších panovníků v dějinách...
Tápete v profesním životě? Nevíte, jaká práce by vám přinesla spokojenost a naplnění? Hlavně se při jejím hledání neřiďte omílanou radou, abyste „následovali svou vášeň“ a „dělali to, co milujete“.
Všichni denně vyjednáváme o různých záležitostech, ať už se zákazníky, obchodními partnery nebo doma, v rodině. Mnohá vyjednávání přitom z řady důvodů neprobíhají hladce, zvlášť když druhá strana odmítá spolupracovat a dosáhnout uspokojivé dohody.
V čtivé knížce se seznámíte s možnostmi zdokonalení své komunikační soustavy, poznáte dvanáct příčin odlišností lidských názorů a stanovisek a dozvíte se, jak lze či nelze tyto odlišnosti překonat.
Lidé spoléhají na řeč těla jako na nedílnou součást vzájemné komunikace. V dnešní době však většina kontaktů probíhá zpoza obrazovky počítače a tradiční signály řeči těla nejsou viditelné. Následky jsou zřejmé – nejednoznačné zprávy a nepochopení.
V novém vydání knihy se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání.
Efektivní vyjednávání vede ke stabilním partnerstvím, pomáhá všem stranám dosáhnout vyšších cílů, než k jakým by dospěly samostatně, a umožňuje organizacím vyhnout se nákladným konfliktům.
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat. Jak se vyrovnat se strachem, s hatery a kritikou, jak udělat první krok i jak neztratit vůli pokračovat.
Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností.
Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky – tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat koučovací techniky.