Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní
pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce,
potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního
případu.
Cílem knihy je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice mezinárodních standardů účetního výkaznictví a usnadnit výkladem i praktickými příklady studium i následnou aplikace těchto standardů v praxi.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti.
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
Elon Musk bývá označován za největšího inovátora současnosti, podnikatelského génia velikosti Steva Jobse. Také za workoholika, nesnesitelného egocentrika a podivína. Prředevším je ale Musk technologickým vizionářem, který mění sci-fi v realitu.
Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, naučíte se správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie, rozlišovat mezi investičními strategiemi.
Tato kniha přináší reálné pojetí "léčení penězi" a využívá náš vztah k penězům jako bránu k sebeuvědomění a tréninkovou půdu pro soucit, sebedůvěru a sebeúctu.