Publikace je určena především rodičům, kteří výchovu svých dětí berou vážně. Rodičům, kteří jsou ochotni nad svými výchovnými metodami uvažovat, popřípadě je i přehodnocovat. Těm, kteří mají zájem o vlastní sebereflexi, a to nejen z pohledu rodičovské role.
Kniha obsahuje soubor jednoduchých ilustrovaných říkadel, která mohou logopedi, učitelky mateřských škol i rodiče s úspěchem použít u dětí, které mají s řečí závažnější problémy.
Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda.
Aplikovaná behaviorální analýza (ABA) je založena na předpokladu, že chování jedince lze ovlivnit změnami v prostředí a zpevňujícími důsledky daného chování.
Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole.
Tato kniha, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení.
Publikace se věnuje problematice šikany u dětí s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem. Autoři navrhují nejen její řešení, ale především čtenáře seznamují s možnostmi prevence tohoto jevu, který je u dětí s autismem velmi častý.
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti.