Nejprodávanější Kniha v roce 2023
média a komunikace

Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi - 10%
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace

Čtvrtá revoluce

320 Kč
288 Kč
Digital Humanities - Anne Burdicková, Johanna Druckerová, Peter Lunenfeld, Todd Presner, Jeffrey Schnapp - 10%
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

265 Kč
239 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 - Martin Charvát, Jan Jirák - 10%
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

230 Kč
207 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller - 10%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

299 Kč
269 Kč
Co je nového ve filmové vědě - Andrea Slováková - 10%
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

100 Kč
90 Kč
Černá kniha České televize - Jiří Hroník, Petr Žantovský - 10%
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

40 Kč
36 Kč
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami - Jana Čeňková, Barbora Osvaldová - 10%
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

265 Kč
239 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát - 10%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

340 Kč
306 Kč
Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kateřina Krtilová (ed.), Kateřina Svatoňová (ed.) - 10%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

395 Kč
356 Kč
Tahle země je naše: Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě - Tomáš Samek - 10%
(4x)
Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů.
média a komunikace

Tahle země je naše

385 Kč
347 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 81 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 9 > >>