Spolu to zvládneme!. Podpořit správný vývoj dětí s problémy s pozorností, zvýšeným neklidem a nedostatečnou koordinací může být v některých případech velmi obtížný úkol.
Do příběhů veverky Zrzinky jsou vloženy úkoly, které procvičují slova se slabikami di, ti, ni, dy, ty a ny. Úkoly jsou zpočátku zaměřeny pouze na jednu dvojici slabik a náročnost postupně stoupá.
Rozvoj řeči je velmi důležitý pro to, aby se dítě zapojilo do společnosti. Ve dvanácti kapitolách, které jsou uvozeny pohádkou, na níž navazují aktivity proložené básničkami a hrami se slovy, autorka nabízí dostatek podnětů k rozvoji slovní zásoby...
Účelem této publikace není děti strašit, ale poučit, naučit bezpečnosti a funkční komunikaci. Kniha je vázána v kroužkové vazbě, je tak jednodušší od sebe oddělit žádoucí a nežádoucí jednání.
Soubor logopedických cvičení na rozvoj řeči připravený ve spolupráci s klinickou logopedkou pracuje s textem klasické pohádky, kterou děti dobře znají. Součástí sešitu jsou pracovní listy a postavičky, které lze vystřihnout a zahrát si s nimi divadlo.
Kniha je zamýšlena jako návod, jak na to, aby písničky a básničky byly co nejsrozumitelnější, a jak je přiblížit dětem opravdu malým či dětem s handicapem (dysfázií, autismem, dětem s opožděným mentálním vývojem, specifickými vývojovými problémy).
V současnosti stojí Dornova metoda u bran komplementární medicíny a poskytuje diferencované koncepty a odpovědi na různé potíže a pro různou klientelu.
Ve 2., aktualizovaném vydání knížky Přemůžeme autismus? přibližuje čtenářům nové komplexní přístupy celostní medicíny, které ukazují, že autismus nemusí být celoživotní hendikep.
Logopedická cvičení na doma i do školky, která budou bavit děti i dospělé! Nácvik správné výslovnosti patří v mnoha rodinách ke každodenní rutině, která může časem omrzet jak děti, tak rodiče.
Kniha nabízí náměty pro rozvíjení základních dovedností od raného po školní věk dítěte. Text je proložen výpověďmi dětí a jejich rodičů a je v něm dostatek teorie pro pochopení problému, a přitom i opravdu praktické příklady, „jak na to“.
Posláním knihy a záměrem autora je podat základní informace o problematice drogové závislosti široké veřejnosti, která se s tímto jevem může čím dál tím častěji setkat v okruhu svých blízkých.
Výslovnost ostrých (C, S, Z) a tupých (Č, Š, Ž) sykavek může činit potíže předškolním, ale i starším dětem. Přetrvávají-li potíže dlouhodobě, je nutné vyhledat pomoc odborníka, který posoudí stav mluvidel dítěte nebo dospělého klienta.
Jednou z cest je dovést děti s ADHD a ADD k tomu, aby se naučily samy si zorganizovat své věci i to, co dělají. Podle autorky na děti s ADHD a ADD platí zábava spojená a individuálním přístupem, pravidly, jednoduchostí a plánováním času.
Kniha přináší potřebné informace pro poskytnutí kvalitní péče dítěti se sluchovým postižením jak zdravotníky, tak i pedagogy. Autorka popisuje nejčastější problémy související s péčí o dítě se sluchovým postižením.
Pracovní sešit pro žáky se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ.
Všechny aktivity lze jednoduše zařadit přímo do výuky nebo využít pro domácí procvičování s rodiči.
Šikana je zrádná, jejím terčem se může stát i dítě tělesně a duševně vyspělé, s velmi dobrým rodinným zázemím, které však neumí nebo není ochotno "výt s vlky". Šikana má různé formy a správný postup se musí případ od případu lišit.