Zemi zničené obřími útočníky, jak jsme ji poznali v prvním díle Útok obrů, svítá naděje na odplatu. Najde se ale dost hrdinů? A kdo to vlastně je – hrdina?
Daryck měl svůj domov ve městě zničeném při nájezdu Kostních obrů...
Kůstci spolu s babčou Ben, Trnkou a věrným krysáckým mládětem putují skrze tajemné Přízračné kruhy do Atheiy, pradávného sídelního města královské rodiny. Jediný chybný krok může zvrátit osud celého Údolí.
Šestnáctiletá Tessa Grayová se vydává na dlouhou zaoceánskou plavbu, aby ve viktoriánské Anglii našla bratra. V Londýně plném upírů, čarodějů a jiných nadpřirozených bytostí, ji čeká doslova hrůza. Útočiště najde u lovců stínů, kteří jí slíbí pomoc.
Svět protínaný obřím potrubím a obydlený dinosaury, létající města… a všudypřítomná „síť“, která ovládá
všechno a všechny. Mladý pouštní pastýř, kterému
vybijí celé stádo, odejde do města hledat pomstu…
Tajemství síly odhaleno! Poté, co se vypořádal s jejich zabijáky, vydává se Saitama spolu s Genosem zaútočit na Domov evoluce. Tam na ně čeká nejsilnější výtvor člověkem řízeného vývoje: Pekelný nosoroh.
Ve městě Královna Mab není nic takové, jak se zdá. Pária, špiónka a agentka Inkvizice: tohle všechno je Alizabeth Bequin – a přitom není. Je to hádanka, dokonce i pro ni samotnou, lapenou mezi inkvizitory Gregorem Eisenhornem a Gideonem Ravenorem...
Chtít řídit Peklo jako firmu není ten nejlepší nápad. Spousta problémů se nakupí, hrozí, že vás zavalí, protože nepružnost a zkostnatělost dosavadního feudálního systému nedovolí převést dobré úmysly do praxe.
Zdánlivě nudné Moldánkovské věže se opět stávají dějištěm záhad, napínavých pátrání a nemilosrdných slovních soubojů. Zdejší škola pro ne právě bystré syny ne právě bohatých rodičů je na mizině a hrozí jí zánik.