Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?"
Také máte dojem, že porady jsou "zbytečným mrháním času" či "nenasytným žroutem energie"? Přemýšlíte o tom, jak čas strávený na poradách nepromrhat, jak udělat z porad efektivní setkání pracovníků, namísto nudné hodinky podřimování?
Kniha zakladatele uceleného manažerského přístupu „time management 4. generace“ a předního českého konzultanta je uceleným, praktickým a ojedinělým pohledem do problematiky plánování času.
Mnoho lidí vyhledává psychiatrickou nebo psychologickou pomoc i v případech, kdy by si své problémy mohli vyřešit sami. Mohli by je dokonce vyřešit dříve, než se nakupí do takového množství, že se stávají nepřehlednými.