Knihu, která byla pro nové vydání důkladně
revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata
efektivní komunikace, školitelé v oblasti
komunikace, učitelé, vychovatelé...
Kniha „Pozor, přichází zákazník!“ je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích.
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Upravené a doplněné vydání knížky uznávaného autora, poradce a lektora ukazuje, čím mohou být konflikty prospěšné, jaký význam mají jak pro vedení a řízení firem, tak v lidském životě.
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?"