Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru.
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který je zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností.
Bývalý náměstek ministra financí ČSFR Dušan Tříska je považován za jednoho z otců české privatizace. Ve své nové knize vysvětluje svůj vztah k ekonomické vědě. Kniha se člení do tří částí.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
Co pro nás dělá měnová politika a co pro nás naopak udělat nemůže? Proč vedle úspěchů také mnohdy selhává? Tyto zásadní otázky nastoluje nová kniha známé české ekonomky Stanislavy Janáčkové. Měnová politika podle autorky není všemocná.
Ve srovnání s prvním dílem je tento druhý díl ještě propracovanější, s více ilustracemi a více stranami. Špičkově graficky zpracovaná učebnice, psaná moderní, srozumitelnou a názornou formou.