První díl dvoudílné školy hry na housle je určen začínajícím žákům základních uměleckých škol. Ve svých začátcích nepředpokládá znalost čtení a může být proto používána i u dětí předškolního věku.
Noty určené k systematickému procvičování techniky hry rozložených i harmonických akordů pro klavír. Trojzvuky mollové a durové, dominantní septakord a zmenšený septakord. V rovném pohybu i v protipohybu. Opatřeno prstoklady.
As he climbs into the sidecar of Hagrid's motorbike and takes to the skies, leaving Privet Drive for the last time, Harry Potter knows that Lord Voldemort and the Death Eaters are not far behind.
Jak spolu lidé komunikují, jak dosahují porozumění? Renomovaný odborník představuje hlavní teoretické přístupy k analýze jazykové interakce, tj. k analýze toho, jak na sebe lidé vzájemně působí, když užívají jazyk.
První díl trojdílné učebnice je určen pro dvouleté i tříleté obory, učivo, které mají tříleté obory navíc, je pro snadnou orientaci graficky vyznačeno.
Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny manažery, obchodníky, prodejce, asistentky i studenty a je vhodná i jako učebnice v kurzech obchodní němčiny.
Publikace je určena především ředitelům mateřských škol a představitelům vzdělávací politiky (zřizovatelům, vládě), ale stejně tak dobře může posloužit učitelům mateřských škol a studentům vysokých škol.
Který slon je malý a který velký? Ukaž, který košík je plný a který prázdný. Která housenka je krátká a která dlouhá? Řekni, co je prázdné a co plné. Ukaž, která myška je vysoko a která nízko. Dolep samolepky na správná místa.
Učebnice popisuje suroviny pro výrobu cukrářských výrobků.Pojednává o výživě, složení a vlastnostech potravin a hodnocení jejich jakosti.Uvádí nové druhy surovin, kypřících prostředků a potravinářských barviv.
V Čechách nejprodávanější škola na akordeon obsahuje řadu cvičení na pravou i levou ruku, přehledné schéma rozsahů akordeonů a prstoklady k hraní stupnic.
Houslová škola Josefa a Magdalény Mickových představuje progresivně seřazený studijní materiál, který si neklade za cíl být chápán jako tuhý a neměnný postup výuky.