Knihu, která byla pro nové vydání důkladně
revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata
efektivní komunikace, školitelé v oblasti
komunikace, učitelé, vychovatelé...
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Svěže napsaná kniha je návodem pro lídry, manažery nejrůznějších úrovní ...
Kniha detailně představuje základní principy koučování zaměřeného na řešení a prakticky přibližuje nástroje, které lze využít při práci s klienty (reflektování, připojování ke klientovi, rozvíjení řešení, „tanec kolem problému“).
Autor v této knize rozplétá nejnovější výzkumy, vlastní zkušenosti a poutavé příběhy a vede čtenáře k tomu, aby si nově definovali úspěch a využili svůj potenciál. Je to povinná četba pro každého, kdo sní o tom, že udělá něco odvážného.
Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro každého, kdo se chce zdokonalit v mluvení a přesvědčivosti před lidmi.
Kniha „Jak to mám všechno stihnout“ chce pomoci všem, kteří mají v práci více úkolů, než stíhají vyřídit. Poskytne vám návod, jak si ve vašich činnostech stanovit priority.
Naše kariéra je plná potenciálu a možností, nejistoty a změn. K úspěchu nevede přímá cesta. Občas se zasekneme, čelíme překážkám, cítíme se frustrovaní nebo chceme prozkoumat nové příležitosti.
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků.