Nejprodávanější Kniha - prosinec 2024
média a komunikace

Jsme Bellingcat: Vyšetřovatelé globálního zločinu a neohrožená budoucnost žurnalistiky - Eliot Higgins - 10%
Příběh o špičkových analyticích otevřeného zpravodajství a nejinovativnějších online novinářích na světě.
média a komunikace

Jsme Bellingcat

349 Kč
314 Kč
Pragmatika lidské komunikace: Interakční vzorce, patologie a paradoxy - Paul Watzlawick, Janet Beavin Bavelasová, Don D. Jackson - 10%
Slavnou monografií o lidské komunikaci z roku 1967 se etablovala skupina psychologů a psychiatrů kolem Mental Research Institute v americkém Palo Altu. Knihu lze považovat za základní přehled tzv. komunikační psychoterapie.
média a komunikace

Pragmatika lidské komunikace

489 Kč
440 Kč
V zajetí obrazů: Vizuální politika 21. století - Andrea Průchová Hrůzová - 10%
Co nám obrazy mohou povědět o stavu dnešní společnosti? Kniha V zajetí obrazů. Vizuální politika 21. století přináší pětici autorských esejí rozkrývajících významy a role obrazů ve formování a vyjednávání klíčových společenských otázek současnosti.
média a komunikace

V zajetí obrazů

359 Kč
323 Kč
Fakta musí zatančit - Mariusz Szczygiel - 10%
Proč bez detailu nelze nazřít celek? Čím se liší fakt od faktu prezentovaného čtenářům? Je skutečně Chladnokrevně Trumana Capoteho prvním románem non-fiction? K čemu může reportérovi posloužit hodně dlouhá šála?
média a komunikace

Fakta musí zatančit

399 Kč
359 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo - 10%
(4x)
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

349 Kč
314 Kč
Tohle není propaganda: Válka proti realitě - Peter Pomerantsev - 10%
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

298 Kč
268 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 - Martin Charvát, Jan Jirák - 10%
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

230 Kč
207 Kč
Kritické myšlení: Dovednost (nejen) pro 21. století - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek - 10%
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace

Kritické myšlení

119 Kč
107 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske - 10%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

320 Kč
288 Kč
Soukromý zájem ve veřejném prostoru - Miroslav Kalný - 10%
Publikace je zevrubnou studií veřejného prostoru. Jako veřejný prostor přitom autor chápe například i prostor médií, internetu a v zásadě jakýkoli prostor volně přístupný ostatním.
média a komunikace

Soukromý zájem ve veřejném prostoru

228 Kč
205 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 22 položek
<< < 1 2 3 > >>