Chcete se naučit 101 cool kouzelnických triků? Ohromit kamarády ďábelsky chytrými karetními triky a zamotat jim hlavu mazanými eskamotážemi s mincí? Chcete nechat zmizet a zase objevit různé předměty?
Knížka je sympatickou pozvánkou do světa Marka Hermana a Jiřího Haldy. Tihle dva chlapíci jezdí neúnavně po celé republice a přednášejí o výchově dětí a hledání sama sebe. Středobodem jejich světa je rodina a malé děti do šesti let.
Hledání rozdílů je úkol, který mají všechny děti v oblibě. Kromě zrakové pozornosti a diferenciace si však děti v této knize procvičí především výslovnost, tvorbu vět, vyjadřování, logické myšlení, postřeh a smysl pro rým.
Kniha rozvíjí čtenářskou gramotnost, kreativitu, obrazotvornost a tříbí schopnosti vypravěče. Připraveno je 60 bohatě ilustrovaných zábavných úkolů a her. Součástí knihy je navíc netradiční „generátor příběhů“.
Co se skrývá pod našima nohama a jak hluboko vede cesta do nitra Země? Objevíte jeskyně i nory, zahrajete si stolní hru o hornících a pokladech a s Dr. Rackem zjistíte, co je underground.
Jarní číslo Rakety se věnuje klíčení, bujení, roztodivným rostlinám a všemu zelenému. Dozvíte se, co potřebují rostliny k životu a čím nám jsou užitečné, jak pěstovat masožravku nebo jak chránit stromy.
Jak si procvičit abecedu a čtení? Nejlépe hrou! Luštění, hádání a malování je jedna velká hra, která zaplnila tuto vesele ilustrovanou knížku. Malí školáci v ní najdou patnáct rozmanitých kapitol plných křížovek, osmisměrek a obrázkového luštění.
Dětí narozených díky asistované reprodukci každým dnem přibývá, a i tyto děti jednoho dne bude zajímat ,,Jak jsem vlastně přišel na svět?” Právě při hledání odpovědí na tyto zvídavé otázky je kniha „Náš zázračný příběh“ tím pravým pomocníkem.
Matějova akrobacie je sbírka 24 akrobatických cvičení pro celou rodinu. Všechna cvičení od jednoduchých průpravných her až po skutečné akrobatické prvky přinášejí čistou radost dětem od 3 let i jejich rodičům a pomáhají rozvíjet motorické dovednosti.
Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný.
Jednou z cest je dovést děti s ADHD a ADD k tomu, aby se naučily samy si zorganizovat své věci i to, co dělají. Podle autorky na děti s ADHD a ADD platí zábava spojená a individuálním přístupem, pravidly, jednoduchostí a plánováním času.