V osadě Koloredov stálo na přelomu 18. a 19. století množství úpravárenských podniků a dalších hospodářských zařízení, v nichž nacházeli své uplatnění místní drobní podnikatelé, kteří se výrazně angažovali v rozvoji protoindustrializace v regionu.
Mnoho poplatníků z řad fyzických osob se běžně setkává s nemovitými věcmi jako kupující, prodávající, pronajímatel, ubytovatel, podnikatel, běžně se nemovité věci darují či jsou předmětem dědického řízení.
Česká knihkupectví jsou dnes plná podnikatelských příběhů miliardářů. Nebo naopak teoretických knih a rad, jak podnikat ve stylu Tomáše Baťi nebo Steva Jobse.
Tohle není běžná kniha o bitcoinové tematice. Autoři Pavel Ryba a Rosťa Plachý jedinečným způsobem přibližují čtenáři svůj hodnotový svět a nabízí komplexní vhled do problematiky etiky a hodnot, do historie, současnosti i budoucnosti.
Projektový management je charakteristický systematickým a integrálním řízením procesu vývoje od vzniku tvůrčího nápadu po realizaci konkrétního produktu či řešení. Tato publikace se soustředí na řízení eventových projektů.
Autoři popisují důvod ekonomického úpadku a nemocné společnosti: je to víra, že na bohatství, štěstí a zdraví máme nárok bez vlastní zásluhy a že náš život může lépe řídit někdo jiný než my sami.
Podstatně přepracované druhé vydání knihy Hodnotové investování: Od Grahama po Buffetta a ještě dál přináší pronikavý a propracovaný přístup k investování, který vychází z téměř stoleté historie, počínaje Grahamem a Doddem.
Kniha Konflikty ve škole – od prevence k řešení je určena především pracovníkům škol a školských zařízení, kteří už mají dost neustálých nepříjemných mailů, schůzek a hovorů a chtějí konečně získat více času na skutečnou práci.
Přijměte upřímné pozvání do tajů ředitelské práce. Nová kniha Václava Trojana Ředitel školy – Uvažování o vyvažování života ředitelů škol je psána především pro ředitelky a ředitele škol.
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Téma proměn trhu práce je čím dál tím více skloňované i v českém prostředí. Knihu píše více autorů, abychom vám umožnili nahlédnout na téma z různých úhlů pohledu, snažíme se ho skloňovat ze všech stran.