Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Kniha amerického psychologa Thomase Gordona, nominovaného na Nobelovu cenu za mír, srozumitelně a názorně popisuje postupy, jak komunikovat s dětmi, jak posílit spolupráci v rodině a jak efektivně řešit problémy.
Když se člověk stane rodičem, vykročí na dlouhou cestu do neznáma, která zdaleka není jen vyhlídková. Vede i přes náročné úseky a odbočky, v jejichž spleti se dá snadno zabloudit.
Příběhy ze života, vtipné ilustrace a přehledná shrnutí poskytují praktické rady, jak pracovat s vyvíjejícím se mozkem dítěte, klidně řešit konflikty a na základě této výchovné filozofie vést novou generaci ke šťastnému a spokojenému životu.
Jaké je to být mámou čtyř, šesti, devíti dětí? Jak žijí rodiny, kde jsou v ložnici minimálně čtyři dětské postele? Sedmi rozhovorům, kterým dominují ženy - mnohamámy, sekundují dva rozhovory s muži, protože kde je máma, je i táta.
Autor nahlíží ze současnosti na dřívější výchovné
postupy, hledá, kudy z nich ven a jak si nastavit život tak, aby
budoucnost naše i našich dětí byla lepší. Knížka je propracovanou cestou k sobě samému a k nalezení vnitřní rovnováhy.
Nové vydání průvodce moderní dospívající dívky s nově zařazenými kapitolami kontaktů a kriminality na internetu a LGBT. O všem, co chci, aby věděla moje dcera. Právě o tom je čtivá knížka lékařky Jany Martincové a spolupracujících odborníků.