Nechci do školky je půvabným průvodcem a pomocníkem pro rodiče v období, kdy se má jejich ratolest stát součástí dětského kolektivu a zažít jedno z prvních odloučení od rodičů.
Autorky vycházejí z Rámcového vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a u každého projektu formulují dílčí výchovně-vzdělávací cíle, rozvíjené klíčové kompetence i očekávané výstupy.
Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka.
Pro děti 5-7 let. Jako prevence specifických poruch učení.
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je tato publikace určena právě Vám!
Zkušená dětská psycholožka popisuje možnosti, jak zjistit, co si děti opravdu myslí a co prožívají, aniž bychom jimi manipulovali. Jak se máme dětí ptát? Jak s nimi hovořit o jejich smutku, úzkostech, fantaziích či sexualitě?
Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy chování.
Obrázek si pak můžeš vybarvit a pochlubit se kamarádům nebo věnovat rodičům. A při tom si ještě hravou formou uvolníš ruku a procvičíš pozornost, soustředění i trpělivost. Tak pojď na to a objev, kdo nebo co se skrývá pod tečkami!
Vybarvování – činnost, jež děti od nejútlejšího věku baví a přitahuje. V tomto sešitu dostanou dostatek prostoru, zabaví se a zlepší své motorické schopnosti.