Obsah i pojetí knihy tohoto špičkového autorského týmu věrně odrážejí postavení jakosti a managementu jakosti v dnešní praxi organizací – z jakosti se stal doslova imperativ, který nemůže být ignorován v žádné z oblastí života.
Nezáleží na tom, zda jste právě nastoupili do svého prvního zaměstnání, jestli jste vedoucím týmu nebo dlouholetým ředitelem firmy. Návody a cvičení v této knize vám pomohou na cestě k trvalému úspěchu a pocitu naplněnosti.
Předchůdce knihy „Jak se nespálit podruhé“ je stále vyhledávaným titulem, neboť jde o komplexní návod k realizaci a vyhodnocení procesu výběru a přijímání pracovníků.
Telefonování je hra a telefonát je o detailech. A je právě telefon vaším hlavním pracovním nástrojem? Jste obchodník, manažer, asistentka, telefonistka a chcete zlepšit svou komunikaci po telefonu a zvýšit tak svou úspěšnost při sjednávání obchodních
Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí?