Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Dobře komunikovat znamená dobře pečovat. Kniha představuje základy komunikace při péči o pacienty, ale zaměřuje se zejména na osoby s demencí. Důležité je, aby se člověk s demencí cítil respektovaný a oceňovaný (hovoří se o tzv. validaci).
Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený.
Kniha detailně představuje základní principy koučování zaměřeného na řešení a prakticky přibližuje nástroje, které lze využít při práci s klienty (reflektování, připojování ke klientovi, rozvíjení řešení, „tanec kolem problému“).
Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést.
Autor knihy Myšlením k bohatství se během třiceti let setkal s desítkami magnátů, předáků, vynálezců a manažerů, s nimiž vedl dlouhé podrobné rozhovory, aby zjistil, čemu právě oni vděčí za své úspěchy.
Nová Kaledonie se na první pohled jeví jako ráj na zemi. Azurově modrá laguna, nádherné písčité pláže a endemické rostliny dělají z tohoto ostrova v jižním Pacifiku vyhledávanou turistickou oblast.