Nejprodávanější tituly v roce 2024

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů
Astronomické objevy nabírají každým rokem na větším tempu. Některé zcela zásadně mění náš dosavadní pohled na uspořádání vesmíru.

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů

Vesmír v kostce
Bohatě ilustrované pokračování fenomenálního bestselleru Stručná historie času, v němž autor uvádí čtenáře do fascinujícího světa obecné relativity a kvantové mechaniky.

Vesmír v kostce

Astronomie - druhý díl - 100+1 záludných otázek
Kniha zodpovídá 101 otázek kolem dějících se procesů ve vesmíru. Opírá se o nejnovější poznatky v oboru. Napsaná je pro nadšené pozorovatele večerní oblohy i širokou veřejnost se zájmem o astronomii.

Astronomie - druhý díl - 100+1 záludných otázek

Astronomie - 100+1 záludných otázek
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku.

Astronomie - 100+1 záludných otázek

Pohledy do vesmíru
Výpravná publikace našeho předního astronoma nabízí čtenáři ve 12 obrazech úvodní kapitoly jakýsi virtuální let vesmírem od vzdálených galaxií k Zemi, aby se posléze v dalších kapitolách postupně a podrobněji seznámil s kosmickými objekty.

Pohledy do vesmíru

Kniha o vědě
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě

O čem víme prd
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Částice na konci vesmíru
Kterak nás honba za Higgsovým bosonem dovedla až na práh nového světa

Částice na konci vesmíru

Před velkým třeskem
Clegg ve své knize sleduje, jak se proměňovaly představy lidí o vzniku vesmíru - počínaje mýty o božském stvoření až po převratnou ideu vesmíru vzniklého nepředstavitelným výbuchem "z ničeho".

Před velkým třeskem

Hyperprostor
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor