Pomozme dětem, aby se naučily správně mluvit! Počet těch, které trpí vadami řeči, v současné době výrazně narůstá. Může za to virtuální komunikace prostřednictvím mobilů a internetu, která omezuje běžnou komunikaci v rodinách?
Kniha přináší potřebné informace pro poskytnutí kvalitní péče dítěti se sluchovým postižením jak zdravotníky, tak i pedagogy. Autorka popisuje nejčastější problémy související s péčí o dítě se sluchovým postižením.
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení.
Vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením, jejich inkluze či umisťování ve speciálních školách nebo otázky obsahu učiva jsou hojně diskutovaná témata.
Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy
zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům
ve školách, sportovních a volnočasových organizacích.
Publikace Logopedie s Povídálkem – R je určena rodičům, učitelům mateřských škol, speciálním pedagogům a logopedům. Děti předškolního a mladšího školního věku vede zábavnou formou k reedukaci obtížné hlásky R tak, aby se nácvik stal hrou a nenudil.
Pohádková knížka o odvaze a přátelství je určena všem začínajícím čtenářům. Příběh o kocourku Matýskovi a jeho dobrodružstvích při záchraně domečku přináší malým čtenářům důležité poselství: nad nepřítelem nemusí vždy zvítězit ten největší a nejsilnější!
Publikace představuje čtenářům tuto problematiku v celém vývoji jedince – od varovných signálů v předškolním věku až po specifické obtíže dospělých, které jsou často kombinací dyslexie a sekundárně rozvinutých psychosociálních obtíží.
Tato publikace je určena logopedům, speciálním pedagogům, učitelům mateřských škol, rodičům a především dětem, které se potýkají s dyslalií (patlavostí) hlásek LRŘ.
Logopedická cvičení na doma i do školky, která budou bavit děti i dospělé! Nácvik správné výslovnosti patří v mnoha rodinách ke každodenní rutině, která může časem omrzet jak děti, tak rodiče.
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti.
Mentální bulimií trpí v České republice každá dvacátá dívka. První náznaky tohoto psychického onemocnění můžeme vysledovat již u dívek kolem čtrnáctého roku věku.