Kniha je určena pro softwarové inženýry a analytiky, databázové programátory a databázové administrátory, kteří se potřebují rychle a příjemně seznámit s oblastí Big Data a NoSQL databází.
Chcete, aby vaše dokumenty vypadaly po vytištění přesně tak, jak si představujete? Patříte mezi DTP operátory, grafiky, redaktory, pracovníky reklamních agentur a další, kteří hledají zevrubnou, a přitom praktickou příručku o problematice předtiskové přípravy a DTP?
Chystáte se ve své firmě nasadit infrastrukturu veřejných klíčů (PKI) a začleňujete ji do používaných aplikací? Uvažujete nad tím, že tyto činnosti budete outsourcovat?
Tato publikace vás seznámí se základy programování mobilních aplikací pro operační systém Android. Je určena převážně začínajícím vývojářům a napsána jednoduchou a srozumitelnou formou.
Bezpečnosti informací lze dosáhnout implementací soustavy opatření, která mohou existovat ve formě pravidel, postupů, procedur, organizační struktury, softwarových a hardwarových funkcí.
Kniha Jiřího Peterky "Báječný svět elektronického podpisu" je psána pro lidi, kteří chtějí (či musí) používat elektronický podpis, chtějí mu rozumět, ale současně nepotřebují být odborníky na kryptografii.
Od autora: Unity je nástroj pro vytváření počítačových her a kniha je o tom, co se v něm dá dělat a jak. Přesněji – je to jen malý zlomek toho, co všechno se v Unity dá dělat.
Jak se liší data a informace? Lze měřit informace pomocí náhody? Jak poznat, které informace jsou pravdivé a které lživé? Proč je nevýhodné ukládat data do excelovské tabulky?
Kniha nabízí pohled do historického pozadí formulování koncepce informační gramotnosti jako určitého nástroje pro úspěšnou adaptaci na informační společnost.
Průvodce labyrintem algoritmů vypráví o tom, jak algoritmy navrhovat a jak jejich chování zkoumat. Obsahuje mnoho příkladů algoritmů a datových struktur s aplikacemi a cvičeními.
Pokud jste o Unity nikdy neslyšeli, tak je to nástroj, který dovoluje vytvářet profesionálně vypadající 2D i 3D počítačové hry běžící na různých platformách, od Windows přes webové aplikace až po mobilní telefony.
Doufáte, že se vás a vašich dětí problémy na Internetu netýkají? Omyl! Přečtěte si tuto knihu a zjistíte, že vaše sladká nevědomost a jejich nemístná sebejistota může ublížit.
Roboti, drony a různý software se z laboratoří přesouvají do běžného života. Již dnes řeší automatizované systémy řadu úkolů lépe než lidé, ale také dělají z lidského hlediska nepředstavitelné chyby. Sebere nám umělá inteligence práci?
Chcete zařízení pro paralelní zpracování dat? Několik procesorů na jednom čipu? Neuronovou síť pro počítačové vidění? Nebo výkonný bitcoin miner? Autor v knize přináší úvod do práce s programovatelnými logickými poli.
Po knize Hradla, volty, jednočipy přichází autor s volným pokračováním, v němž se od základů číslicové techniky přesuneme ke konstrukci složitějších obvodů - totiž vlastních počítačů.
Jak testování softwaru realisticky odhadovat a plánovat? Jak zajistit efektivitu, a to klíčové u testování? Poradí vám tým autorů s dlouholetou praxí v českých i zahraničních společnostech, se znalostí testovacích metodik i zkušenostmi z výzkumu v ob
Publikace hradla, volty, jednočipy je určena pro zájemce o elektroniku, číslicovou techniku a vlastní stavbu zařízení pro Internet věcí. U čtenáře předpokládá běžné zkušenosti s počítačovou technikou.
Publikace nabízí čtenářům přehlednou orientaci v problematice internetových rizik, upozorňuje na současné trendy a největší nebezpečí, která se v prostředí sítě internetu vyskytují. Rizika internetu nečíhají pouze na děti.
Využíváte Internet ke své práci? Znáte všechny možné právní dopady, které může vaše působení na webu mít? Zorientujte se v problematice internetového práva v uceleném průvodci, který tuto oblast přehledně mapuje.