Poté co se Kady, Ezra, Hanna a Nik zachránili a porušili přitom všechny existující zákony, musí se společně s několika tisíci přeživšími dostat do trvale osídlené části vesmíru.
Jedenáctiletá Tigris se s tatínkem stěhuje do nového bytu. Vůbec ji to ale netěší, v tom starém bylo tolik drobných památek na její mámu a ten nový je prostě jen prázdný...
Tato perfektně sestavená kniha obsahuje všechno, co potřebuješ vědět o historii, postavách a světě dlouho očekávaného RPG od tvůrců videoherní série Zaklínač.
Třináct dnů guerilly začíná týden po skončení první části Šedá zóna a podobá se bleskové partii pokeru, v níž všichni hrají falešně. Bezostyšně švindlují a porušují zákony, aby maximálně zlepšili své šance.
Když se v první polovině 22. století začnou ztrácet kosmické lodě, vypadá to, že za to mohou piráti, povstalci z kolonií nebo nezměrné hlubiny vesmíru.
Batmanovo znovuzrození pokračuje! Rok nula. Dvanáct měsíců, po které byl Gotham bez proudu, bez zákona, bez naděje. 365 dní, kdy Riddler vládl ulicím. A to snášel těžce nejen Batman, ale i někdo jiný.
Rok 2040. Dlouhá Země se zmítá v chaosu. Drtivý výbuch Yellowstonu uštědřil civilizaci zničující ránu. Celé národy hledají možná bezpečná útočiště na myriádách Vkročných Zemí.
Kultura – společnost lidí a strojů – už dala světu mnoho velkých hráčů. Jedním z nich je Jernau Morat Gurgeh, Hráč, pán každé herní desky, přemožitel počítačů, stratég.