Kniha světově uznávaného odborníka na neverbální komunikaci nabízí průlomový pohled na pět účinných principů, které odlišují výjimečné lidi od ostatních.
Kniha „Jak to mám všechno stihnout“ chce pomoci všem, kteří mají v práci více úkolů, než stíhají vyřídit. Poskytne vám návod, jak si ve vašich činnostech stanovit priority.
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i peníze.
Navržený kurz může být vhodnou pomůckou pro všechny pedagogy, výchovné a kariérní poradce a také třídní učitele, kteří se tématům profesní orientace svých žáků ve své pedagogické praxi věnují.
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci.