„Malé děti s autismem mívají velké problémy s popisováním svých myšlenek, pocitů a zážitků. Vnímají, přemýšlí, učí se a komunikují jiným způsobem a členové rodiny i učitelé musí zjistit, jak s rozdíly nakládat.
Publikace je určena ke společné práci rodičů s dítětem, které navštěvuje druhou až čtvrtou třídu základní školy.
Soubor pracovních listů má za cíl ukázat, jak si lze hravou formou osvojit správné učební návyky.
Zahraj si v této knize vlastní příběhy s více než 50 magnety dinosaurů! Navštiv dinosaury v jejich prehistorickém světě. Zjisti o nich pár zajímavých informací.
Budoucí školáci a prvňáci se za pomoci nejrozmanitějších cvičení a zábavných úkolů naučí poznat písmena od A do Ž a napsat je hůlkovým písmem, rozšíří si slovní zásobu pojmenováváním obrázků a procvičí si poznávání první hlásky ve slově.
ADHD patří mezi nejčastější neurovývojové poruchy v dětství a v období dospívání. Jak k dětem s touto poruchou přistupovat, aby mohly normálně fungovat a užívat si života? To se dozvíte v příběhu chlapce Mikiho a výchovného poradce Tomáše.
Co je to vlastně stres? Jak poznám, že jsem ve stresu? Může být stres i užitečný? A co dělat, aby nám stres neškodil? Kuba, Hanka a Jenda najdou odpovědi na tyto otázky a na stres si ze všech stran posvítí.