Člověk si s sebou nese zvyky, nad nimiž se většinou příliš nezamýšlí. Pracujete-li však s malými dětmi, získávají zvyky zcela jiný význam. Co jsou vůbec zvyky a jakou roli hrají ve výchově malých dětí? Publikace dává odpověď na tyto otázky.
Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje.
Dospívání je složité období plné neklidu a pro mladé lidi s poruchou autistického spektra je vzhledem k jejich handicapu ještě složitější. Autoři nabízejí soubor aktivit, aby si dospívající dokázali postupně vybudovat důležité dovednosti.
Tato kniha vznikla na počest padesáti nejznámějších a nejnezapomenutelnějších zvířat všech dob a jejich pozoruhodných životů. Všech padesát příběhů, které si v ní přečtete, se skutečně stalo.
Jak se cítím je bohatě ilustrovaná kniha, které děti hravým způsobem provede světem emocí. Na názorných příkladech – situacích ze života, které sami prožívají – jim pomůže orientovat se ve vlastních pocitech a náladách.
Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou.
Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá.