Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly!
Kniha psaná pro veřejnost s cílem vysvětlovat krizové ekonomické jevy na základě toho, jak náš centrální bankovní systém skutečně funguje. Vystupují zde nejvýznamnější světoví politici, ředitelé obřích bank a investičních fondů.
Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu – autobazary, obchodníci s uměleckými díly, poskytovatelé cestovních služeb, stavebních nebo montážních prací, bytová družstva a další.
Dark Web je tajemné a mýty opředené místo na internetu, kde se za virtuální peníze dá koupit leccos ilegálního. Lidé si posílají poštou drogy a padělané dokumenty, nakupují ukradené kreditní karty a sledují pornografii za hranou zákona.
Téma proměn trhu práce je čím dál tím více skloňované i v českém prostředí. Knihu píše více autorů, abychom vám umožnili nahlédnout na téma z různých úhlů pohledu, snažíme se ho skloňovat ze všech stran.
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé