Tohle není návod pro rodiče. To je rodičovská realita!
Hledáte-li moudré rady, jak správně vychovávat děti, tady se jich nedočkáte. Zato hledáte-li ujištění, že v pochybnostech o svých mateřských schopnostech nejste sama, našla jste svatý grál!
Účelem této publikace není děti strašit, ale poučit, naučit bezpečnosti a funkční komunikaci. Kniha je vázána v kroužkové vazbě, je tak jednodušší od sebe oddělit žádoucí a nežádoucí jednání.
Kniha Pohádka o zrození rodiny s podtitulem Moudrá průvodkyně pro děti a rodiče chce krasohledem jednoduchého příběhu a akvarelových obrazů rodičům a dětem předložit zdravý životní příběh.
Kniha o hledání cesty dobra při výchově dítěte. Má to hluboký smysl a význam i pro ty, kteří přijdou po nás. Zajímá vás, co prožívá vaše dítě v MŠ, když není s vámi? Jak jej připravit pro vstup do tohoto předškolního zařízení?
Každý, kdo má nedospělého syna, ví, že je třeba si s ním pohovořit o některých důležitých věcech. Jenže mnozí z nás rozhovor často odkládáme nebo ho vypustíme docela, protože jednoduše nevíme, jak začít.
Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě
nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače.
Tato kniha přichází na trh právě včas jako cenná a praktická pomůcka pro moderní rodiče, kteří po dobách „racionálního“ rodičovství minulých desetiletí opět dopřávají sluchu hlasu svého srdce.
Na příkladech z terapeutické praxe ilustruje autor tipy a rady, jak dosáhnout změny ve výchově dětí od předškoláků po dospívající nesoucí známky rozmazlování. Přináší úlevu rodičům, kteří si zoufají a nevědí, jak zkrotit své nezkrotné mazánky.
Autorka píše srozumitelně o tom, že děvčata i kluci musí společně projít úžasným dobrodružstvím puberty, aby se z nich stali zdraví mladí lidé. Knížka je pro ně užitečnou příručkou, ale může se hodit i rodičům, vychovatelům a učitelům.
Autor se staví proti tendenci dnešních rodičů vychovávat děti úzkostlivě a podle příruček a staví se za volnost, kterou je třeba dětem dát při hře, v době učení i při rozvíjení své osobnosti.
Výchova dětí začíná u dospělých. Místo toho, abychom se snažili děti přizpůsobit našim požadavkům, měli bychom se pokusit vnímat svět z perspektivy dětí a vytvořit jim prostředí, které odpovídá jejich vývojovým potřebám.