Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Naše nová edice Procvičování - Slovní úlohy představuje další řadu cvičebnic, jejichž cílem je pomoci žákům prvního stupně ZŠ procvičit a upevnit si znalosti nabyté ve škole. Je určena žákům 2. – 5. třídy ZŠ.
To nejdůležitější z učiva přehledně, bez dlouhého hledání v učebnicích! Soubor tabulek obsahuje výběr z češtiny, matematiky a prvouky. Tabulky jsou určeny pro žáky 1.-3. tříd základní školy.
In Thomas More’s hugely influential Utopia, a traveller recounts his discovery of an island nation in which the inhabitants enjoy unprecedented social cohesion and justice.
Cílem knihy je osvojení základní gramatiky a zvládnutí běžné komunikace. Koncepce učebnice je založena na cvičných větách, které přímo navazují na výklad každého gramatického jevu.