Nejprodávanější tituly - leden 2025
média a komunikace

Co je nového ve filmové vědě - Andrea Slováková - 10%
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

100 Kč
90 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske - 10%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

320 Kč
288 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) - Michal Ulvr - 10%
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

255 Kč
230 Kč
Cesta Rusů k válce - Petra Procházková - 10%
(3x)
Kniha rozhovorů Petry Procházkové s Rusy – s těmi v Rusku, kteří znají Rusy a vědí, co si myslí; s těmi, kteří svému vůdci stále bezmezně věří; i s těmi, kteří před Putinovým režimem uprchli ze země, ale dokážou nám pomoct pokoušet se pochopit...
média a komunikace

Cesta Rusů k válce

499 Kč
449 Kč
Nesmyslnost: Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? - Dan Ariely
Co lidi vede k tomu, aby uvěřili dezinformacím a konspiračním teoriím? Autor bestselleru Jak drahé je zdarma?
média a komunikace
Ukázky

Nesmyslnost

279 Kč
V zajetí obrazů: Vizuální politika 21. století - Andrea Průchová Hrůzová - 10%
Co nám obrazy mohou povědět o stavu dnešní společnosti? Kniha V zajetí obrazů. Vizuální politika 21. století přináší pětici autorských esejí rozkrývajících významy a role obrazů ve formování a vyjednávání klíčových společenských otázek současnosti.
média a komunikace

V zajetí obrazů

359 Kč
323 Kč
Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal
Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost.
média a komunikace
Ukázky

Udržitelné zpravodajství

170 Kč
Co je to archeologie médií? - Jussi Parikka - 10%
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

545 Kč
491 Kč
Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík,  a kolektiv autorů
Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů.
média a komunikace
Ukázky

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách

290 Kč
A odkud bych asi tak byl?: Zážitky zahraničního korespondenta z Ruska - Miroslav Karas
(5x)
Miroslav Karas působil v Rusku jako zahraniční reportér České televize a stal se svědkem mnoha zásadních momentů moderní ruské historie. Přinášel reportáže z dění v Donbasu i na Krymu, informoval o soudu s pilotkou Savčenkovou, zblízka sledoval Vladimira Putina a z první ruky zažil Olympijské hry v Soči.
média a komunikace
Ukázky

A odkud bych asi tak byl?

279 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 31 položek
<< < 1 2 3 4 > >>