Lidstvo v posledních sedmdesáti letech zažilo nejbouřlivější technologickou revoluci ve své historii - rozvoj čipů po desetiletí stoupá závratným tempem, které nemá u žádné jiné technologie obdoby.
Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“
Změna klimatu je skutečná, ale neznamená konec světa. Dokonce to není ani ten největší současný problém životního prostředí.
Přestože řadě témat se média věnují už desítky let, mnozí z nás
stále neznají základní fakta.
Jak dokáže Izrael, malinká země sužovaná vnějšími nepřáteli a vnitřními rozpory, tak houževnatě všemu odolávat? Proč v této zemi není tolik lidí, kteří by podléhali zoufalství?
David Borek je stálým zpravodajem ČT v nestálém regionu Blízkého východu. Jak moc je tam (ne)bezpečno a co obnáší práce novináře v tak turbulentní oblasti? Existuje něco jako izraelská mentalita? Čeho se týkají tamní politické hádky?
Když cítíme obavy a zaženeme je, tak se vrátí v méně nápadné podobě, ale silnější. Pokud se začneme na krizi připravovat, kupodivu pocítíme ulehčení. Tato kniha je o rodinné přípravě na krizi, která možná nikdy nenastane.
Toto jsou pro demokracii nebezpečné časy. K překonání zloby a nevraživosti vůči politickým a kulturním elitám bude zapotřebí, aby mainstreamové politické strany, podobně jako jejich protějšky po celém světě, přehodnotily svou misi a svůj účel.