Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka.
Pro děti 5-7 let. Jako prevence specifických poruch učení.
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je tato publikace určena právě Vám!
Dětí narozených díky asistované reprodukci každým dnem přibývá, a i tyto děti jednoho dne bude zajímat ,,Jak jsem vlastně přišel na svět?” Právě při hledání odpovědí na tyto zvídavé otázky je kniha „Náš zázračný příběh“ tím pravým pomocníkem.
Mít děti je příležitost vytvořit si a užít si na světě více radosti. A přesto nás chování našich dětí někdy rozčiluje! Proč věci, které se snažíme dělat co nejlépe, často selžou a dosáhneme pravého opaku, než jsme chtěli?
Jemné doteky uvolňují napětí. Kraniosakrální terapie přispívá k budování pocitu důvěry a bezpečí a pomáhá vyrovnat se i s následky komplikovaného porodu.
Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
Cílem knihy je předat čtenáři podstatné a výzkumy získané informace o současných dětech, a to v souvislosti s řešením situací, které běžně nastávají a souvisí se zvyšující se dětskou agresivitou.
Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem – ať už to bude student, či učitel.
Kniha amerického psychologa Thomase Gordona, nominovaného na Nobelovu cenu za mír, srozumitelně a názorně popisuje postupy, jak komunikovat s dětmi, jak posílit spolupráci v rodině a jak efektivně řešit problémy.
Základní učební text je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění.